Text Widget
Interactively incentivize team driven markets and accurate meta-services. Progressively engage cutting-edge catalysts for change after efficient potentialities. Professionally generate extensive process improvements for process-centric niche markets. Dramatically initiate end-to-end niches whereas integrated best practices. Professionally envisioneer ethical results rather than team building synergy.
Recent Works

Εκδήλωση με θέμα ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ

10 Δεκ 2017

Πραγματοποιήθηκε χθες (6η Νοεμβρίου 2017) η εκδήλωση με θέμα ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ.  Οι ομιλητές, με τη σειρά που απευθύνθηκαν στο πολυπληθές ακροατήριο, ήταν :

  • Ο Κωσταντίνος Γεροντής, πρόεδρος της ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ, παρουσίασε τους προβληματισμούς της κοινωνίας, όπως αυτές εκφράζονται από τους πολίτες.  Ο ομιλιτής έκανε προτάσεις για την αναγκαιότητα στην Αναθεώρηση του Συντάγματος να προωθηθεί ένας ολοκληρωμένος πολιτειακός μετασχηματισμός:
  1. Άμεση εκλογή προέδρου της Δημοκρατίας από τον λαό, με ιδιαίτερα ενισχυμένες αρμοδιότητες.
  2. Επαναλειτουργία της Γερουσίας προς έλεγχο του κρατικού μηχανισμού και δημόσιου τομέα.
  3. Μείωση αριθμού βουλευτών κοινοβουλίου στους 200.
  4. Σημαντική μείωση αριθμού υπουργικού συμβουλίου.
  5. Περιφερειακή και Κεντρική αποκέντρωση του κράτους.
  6. Σμίκρυνση εκλογικών περιφερειών για δυεδρικά τμήματα.
  7. Ανά διετία έλεγχος των πολιτικών σχηματισμών.
  8. Υποχρεωτική αξιολόγηση διευθυντών και τμηματαρχών δημόσιου τομέα.
  9. Άμεση ίδρυση ιδιωτικών Πανεπιστημίων και δημιουργία ξενόγλωσσων τμημάτων.
  10. Ως τελείως απαραίτητο προτάθηκε η αναδιοργάνωση του δικαιϊκού συστήματος της χώρας.

Αναλυτικά οι θέσεις που ανέπτυξε ο ομιλητής περιλαμβάνονται εδω

 

  • Ο Σταύρος Τσακυράκης, καθηγητής Συνταγματικού Δικαίου του ΕΚΠΑ, ιεράρχισε τα ζητήματα ως προς την αναγκαιότητα επέμβασης και αναθεώρησης συγκεκριμένων άρθρων του ισχύοντος σήμερα συντάγματος. Ως σημαντικότερο ζήτημα, ο διακεκριμένος καθηγητής έθεσε την αλλαγή αυτής της ίδιας της αναθεωρητικής του συντάγματος διαδικασίας. Σύμφωνα με τα ισχύοντα η διαδικασία δεν είναι καθόλου ευέλικτη, χωρίς όμως να προστατεύει το ίδιο το σύνταγμα από τις παραβατικές, ως προς τα άρθρα του ενέργειες της εκτελεστικής εξουσίας.
  1. Σχετικά με το άρθρο 86, το περί ευθύνης υπουργών ανάφερε ότι είναι υποχρεωτική η αναθεώρησή του Σύμφωνα με τον καθηγητή οι υπουργοί και οι βουλευτές θα πρέπει να είναι ίσοι απέναντι στον νόμο.
  2. Το άρθρο 101 παράγραφος α χρήζει επίσης αναθεώρησης καθώς σήμερα απαιτεί ομοφωνία των προέδρων για τη συγκρότηση των ανεξαρτήτων αρχών.
  3. Επίσης, στις υποχρεωτικές αλλαγές ενέταξε και τη διάταξη για τον βασικό μέτοχο.

Στις σημαντικές, αλλά όχι ιδιαίτερα επείγουσες αλλαγές άρθρων του ισχύοντος συντάγματος τοποθέτησε:

  1. Το άρθρο 16 περί των πανεπιστημίων
  2. Περί της ολοκλήρωσης της θητείας του προέδρου των ανώτατων δικαστηρίων της χώρας για την προστασία του κύρους της δικαιοσύνης. Ο ομιλητής θεωρεί ότι δεν θα πρέπει μετά την ολοκλήρωση της ενεργού υπηρεσίας στις ανώτατες αυτές θέσεις να παρατηρείτε απασχόληση των ανωτάτων δικαστών με οποιαδήποτε εξαρτημένη σχέση.

Χαρακτήρισε πολλές από τις θέσεις που έθεσε η ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ δια του προέδρου της, ως φιλόδοξες και αρκετά δύσκολα           πραγματοποιήσιμες. Τέλος, είπε ότι θεωρεί απαράδεκτες προς συζήτηση σε περίπτωση έναρξης σχετικού διαλόγου,

  1. Την ενίσχυση του θεσμού των δημοψηφισμάτων, τα οποία είπε ότι αποκοιμίζουν τον λαό και σε πολλές περιπτώσεις οδηγούν σε ανεφάρμοστα αποτελέσματα.
  2. Δεν θα πρέπει να συζητάμε για απευθείας εκλογή του προέδρου της δημοκρατίας από τον λαό, διότι όπως τα δημοψηφίσματά, μπορεί να οδηγήσει σε λανθασμένες επιλογές.
  • Ο Κωνσταντίνος Χρυσόγονος, καθηγητής Συνταγματικού Δικαίου του ΑΠΘ, επικέντρωσε την προσοχή του ακροατηρίου στα παρακάτω σημεία:
  1. Ορισμός μέγιστης χρονικής διάρκειας της θητείας των βουλευτών, που θα συμβάλλει στον περιορισμό του νεποτισμού στην πολιτική.
  2. Περιστολή του ακαταδίωκτου των βουλευτών και των υπουργών. Ανάφερε ότι το 98% των υποθέσεων που χρήζουν δικαστικής διερεύνησης  και αφορούν βουλευτές ή υπουργούς, οδηγούνται ενώπιον των δικαστικών αρχών. Στη χώρα μας το ποσοστό αυτό είναι 40.
  3. Να επιβληθεί έλεγχος των δαπανών της προεκλογικής περιόδου.
  4. Να καταργηθεί η τοποθέτηση δοτών βουλευτών, όπως οι βουλευτές επικρατείας.Αντί αυτών να εκλέγονται εκπρόσωποι της διασποράς. Ο ομιλητής τόνισε ιδιαίτερα τη σημασία της ομογένειας και την επίδραση αυτής στις εξελίξεις της οικονομίας, τόσο στον τομέα του τουρισμού, όσο και στον τομέα του εξαγωγικού εμπορίου.
  1. Να υπάρξει αυστηρός έλεγχος για την τήρηση του καταστατικού των κομμάτων
  2. Να μη διαλύεται η βουλή στην περίπτωση μη εκλογής προέδρου της δημοκρατίας
  3. Σχετικά με το έλλειμμα κράτους δικαίου, αναφέρθηκε στην $5 του άρθρου 90 και στην ανάγκη να μη επιτρέπονται περισσότεροι από πέντε αντιπροέδρους στο Συμβούλιο της Επικρατείας, τον Άρειο Πάγο και το Ελεγκτικό Συνέδριο.
  4. Να θεσπιστεί το Συνταγματικό Δικαστήριο για τον έλεγχο της διαδικασίας εκλογής προέδρου της Δημοκρατίας.

Επίσης, ο ομιλητής ανάφερε ότι το αίτημα μείωσης του αριθμού των βουλευτών δεν θα ωφελήσει σε κάτι την εκπροσώπιση των Ελλήνων στη βουλή, αλλά ούτε και την εθνική οικονομία. Επίσης ανάφερε ότι δεν υπάρχει χρεία αναθεώρησης του άρθρου 16, ως προς την ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων. Το σύνταγμά μας, είπε, θέτει τον περιορισμό ότι τα ΑΕΙ είναι ΝΠΔΔ και για αυτό κάθε τέτοιος οργανισμός μπορεί να ιδρύει πανεπιστήμιο. Για παράδειγμα ανάφερε ότι ένας δικηγορικός σύλλογος θα μπορούσε  να ιδρύσει ένα πανεπιστήμιο, σύμφωνα με το ισχύον σήμερα σύνταγμα. Καταλήγοντας ο καθηγητής Κωνσταντίνος Χρυσόγονος είπε ότι το αίτημα αναθεώρησης δεν είναι ρεαλιστικό καθώς δεν υπάρχει η πολιτική βούληση να προχωρήσουμε σε μια συνταγματική αναθεώρηση, που θα έθετε φραγμούς στην ασυδοσία των πολιτικών.

έθετε φραγμούς στην ασυδοσία των πολιτικών.

Οι ομιλητές της εκδήλωσης

αφού αρχικά σημείωσε ότι το σύνταγμα θα πρέπει να περιορίσει τη δυνατότητα της νομοθετικής εξουσίας να διενεργεί δημοψηφίσματα, που διχάζουν την κοινωνία και στη συνέχεια μπορεί και να παρακάπτονται, σημείωσε την σύμφωνη γνώμη του με τους προλαλήσαντες για συγκεκριμένα άρθρα. Τέτοια είναι η μείωση του αριθμού των βουλευτών, που ανάφερε ο κ. Γεροντής και ο περιορισμός τη χρονικής θητείας των βουλευτών, που υποστήριξε ο καθηγητής Κωνσταντίνος Χρυσόγονος.

Ο Κωνσταντίνος Μπακογιάννης, περιφεριάρχης Στερεάς Ελλάδος

Στη συνέχεια επικέντρωσε την προσοχή του στην συνταγματική θεσμοθέτηση της αποκέντρωσης και υποστήριξε την αύξηση του αριθμού των περιφερειών με μικρότερες περιφέρειες, την ισχυροποίηση των δήμων για να εφαρμοσθεί η επιταγή της ευρωπαϊκής ένωσης περί επικουρικότητας και έτσι να έρθει η τοπική αυτοδιοίκηση πιο κοντά στον πολίτη. Ζήτησε να εξασφαλισθεί ότι η τοπική αυτοδιοίκηση συ συνεργασία με τους συλλόγους γονέων και κηδεμόνων, θα έχει τον πλήρη έλεγχο των σχολικών μονάδων περιλαμβανόμενου και του προγραμματισμού του διδακτικού έργου.  Ζήτησε ακόμα και τον πλήρη έλεγχο των μονάδων υγείας.  Προανάφερε, ότι για να επιτελέσει το έργο αυτό η τοπική αυτοδιοίκηση, θα πρέπει να έχει και οικονομική αυτοδυναμία.

  • Ο Χάρης Οικονομόπουλος, δικηγόρος και τέως πρόεδρος του Ελληνοβρετανικού Επιμελητηρίου και τ. εκδότης της εφημερίδος ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ, συνόψισε και υπογράμμισε σειρά σημείων που αφορούν το ζήτημα της αναθεώρησης του καταστατικού μας χάρτη. Συγκεκριμένα, ανάφερε ότι: Οι καλές οικονομίες ανθούν σε σωστές Δημοκρατίες. Σκοπός του συντάγματός μας, όπως και κάθε συντάγματος είναι η ευτυχία του λαού. Για να επιτευχθεί ο στόχος αυτός το σύνταγμα ασχολείται με τις βασικές αρχές οργάνωσης του κράτους, με επίκεντρο πάντα τον πολίτη.

Οι τρεις μεγάλες συνταγματικές αλλαγές της νεότερης Ελλάδος (η του Ε. Βενιζέλου, η του 1952 και η τελευταία του 1975) πραγματοποιήθηκαν με «αντισυνταγματικό» τρόπο. Έγιναν όμως υπό καθεστώς έκτακτης ανάγκης και για αυτό με ευρύτατη συναίνεση αποδεκτές.

B. ΟΙ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΒΑΣΙΚΟΙ ΛΟΓΟΙ/ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΜΕΣΗ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ/ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ

Β.1 ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ με την θέσπιση δυνατότητας δεσμευτικών δημοψηφισμάτων, λαΐκών νομοθετικών πρωτοβουλιών, ακόμη και δυνατότητα ανάκλησης αιρετών. Με το προτεινόμενο σύστημα η Βουλή μπορεί είτε να αποτελείται από βουλευτές που εκλέγονται σε μονοεδρικές περιοχές, είτε η καταομή των εδρών να γίνεται με απλή αναλογική.

Β.2 ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ με την κατάργηση της ανισονομίας που προβλέπεται μεταξύ μελών της κυβέρνησης και πολιτών σύμφωνα με τον περιφημο 86 του Συντάγματος, το πάλαι ποτε «περι ευθύνης πργκίπων, ηγεμόνων και υπουργών».

Αρμοδιότητα για την άσκηση δίωξης ή όχι σε όλους έχουν δικαστές και όχι η Βουλή. Παραγραφή ίδια για όλους και όχι από λίγες εβδομάδες μέχρι 6 το πολύ χρόνια για κακουργήματα που για τους πολίτες παραγράφονται μετά 15 ή 20 έτη.

Β.3 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ με σταθερές κυβερνήσεις πενταετίας ή τετραετίας. Αν όχι με αμιγώς προεδρικό σύστημα Αμερικανικού ή Κυπριακού τύπου(δείτε πότε μπήκε η Κύπρος στα μνημόνια και πότε βγήκε) τουλάχιστον με σταθερή κοινοβουλευτική θητεία τεσσάρων ή πέντε ετών.Αν δεν αρκεί η αναφορά ότι στα 173 χρόνια συνταγματικής τάξης στην Ελλάδα΄έχουν υπάρξει πάνω από 210 κυβερνήσεις από τις οποίες μόνο οκτώ είχαν θητεία 3-4 χρόνια, ίσως είναι χρήσιμο να αναφερθεί ότι την πενταετία 2010-2015 η Ελλάδα την πέρασε με πέντε πρωθυπουργούς, επτά υπουργούς οικονομικών κια δέκα υπουργούς εξωτερικών ενώ, πχ, η Μεγάλη Βρετανία και η Γερμανία με έναν, έναν και δύο…Καλη εικόνα θα είναi η εικόνα όσων δεν πήραν μυρωδιά για το πρόβλημα της χώρας, παρότι προτείναν λύσεις για αυτό (ΜΠΑΡΟΖΟ και το περίφημο «IMPLENTATION, IMPLEMENTATION, IMPLEMENTATION)  ή όσων μας πήραν πρόσφατα χαμπάρι (Βούλγαρος Πρωθυπουργός, η Ελλάδα δεν είνια οργανωμένο κράτος)Χωρίς «Γιάννης κερνά και Γιάννης πίνει», δηλαδή με Πρόεδρο ή Πρωθυπουργό (που εκλέγεται απευθείας από το λαό σε σύστημα δύο γύρων)  και υπουργούς (που επιλέγονται, όπως και τώρα, από τον πρωθυπουργό) που δεν είναι βουλευτές και υποργούς που δεν μπορούν να είναι υποψήφιοι βουλευτές στη λήξη της θητείας της κυβέρνησης που υπηρέτησαν.Ετσι «σκοντώνεται» ο πλεατειακός χαρακτήρας του κράτους και δίνεται χρόνος σε κάθε κυβέρνηση να επιτελέσει έργο ανεξάρτητα από το εάν καταψηφίζονται κάποιοι ή περισσότεροι νόμοι (η περίφημη «δεδηλωμένη» εξάλλου προστάτευε τον πρωθυπουργό από τον Βασιλιά, τέτοιος πλέον δεν υπάρχει).

Β.4 ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΗ ΠΛΟΥΤΟΥ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ, με ένα σταθερό φορολογικό σύστημα το οποίο θα είνια απλό, διεθνώς ελκυστικό και λογικό, δεν θα τιμωρεί την οικονομική επιτυχία και θα επιτρέψει στην Ελλάδα να ξαναποκτήσει τν φυσικό της ρόλο ως κοιτίδα των πιό ικανών, επινοητικών, δημιουργικών και πλούσιων ανθρώπων και εταιρειών του κόσμου.Παράδειγμα η μελέτη του ΙΟΒΕ που μετά απο 3 χρόνια έρευνας των στοιχείων του ΓΛΚ απέδειξε ότι με σταθερό, ενιαλίο και λογικό φορολογικό συντελεστή 20% για κάθε εισόδημα (πλην τόκων) άνω των €20.000, 10% για εισοδήματα από €7.000 – €20.000 και αφορολόγητο €7.000 το κράτος θα είχε τουλάχιστον τα ίδια έσοδα που έχει με το τρελό, ασταθές, τιμωρητικό και ακατανόητο φορολογικό σύστημα των τελευταίων ετών, με λιγότερη γραφειοκρατία και διαφθορά και, κυρίως, με άπειρη δυνατότητα προσέλκυσης εισοδημάτων, επιχειρήσεων και εισοδηματιών που θα κάνουν την Ελλάδα έδρα τους. ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΧΗ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ, ΕΡΕΥΝΑ ΤΗΣ ΜΕΤΡΟΝ ANALYSIS ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ  ΤΟ ΜΑΡΤΙΟ ΤΟΥ 2013 ΕΔΕΙΞΕ ΟΤΙ ΤΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ 75% ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ.

ΕΠΙΜΕΤΡΟ

ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ, ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ, ΜΕ ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ, ΕΣΤΩ ΣΑΝ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ. ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΘΟΥΝ ΜΕ ΕΝΑ ΑΠΌ ΝΑΙ Η ΕΝΑ ΟΧΙ, ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ ΡΟΛΑ ΟΥΤΕ ΛΕΠΤΟ.

ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΟΛΟ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΜΕ ΑΥΤΑ, ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΜΕΣΑ, ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΟΛΟΑ ΟΣΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΔΙΑΦΩΝΟΥΝ, ΝΑ ΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ ΣΕ ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΤΑΔΙΟ. ΟΣΟ, ΟΜΩΣ, ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ, ΑΝΑΚΑΤΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΙΑΦΩΝΟΥΝ, ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΠΩΣ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ – ΧΩΡΙΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ – ΘΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΟΝΤΑΙ.  ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣΚΟΠΟΣ, ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΧΤΙΣΤΕΙ ΞΑΝΑ ΚΡΑΤΟΣ, ΙΚΑΝΗ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ, ΓΡΗΓΟΡΗ, ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, ΑΠΟΔΟΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΛΚΥΣΤΙΚΗ ΔΙΕΘΝΩΣ ΜΕΣΗ ΚΑΙ ΑΝΩΤΑΤΗ ΠΑΙΔΕΙΑ (ΑΔΙΑΦΟΡΟΥ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ, ΑΡΚΕΙ ΟΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΙ ΜΕΤΟΧΟΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΕΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΓΩΓΑ ΤΟΥ).

ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΤΑ «Β» ΤΑ «Α» ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΧΤΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΠΟΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ. Τα υπό Β, είναι απαραίτητα για να συνδεθεί το τιμόνι με το πηδάλιο του πλοίου ΕΛΛΑΣ, να ξεκλειδώσουν αξίες και να παραχθεί ευτυχία.

Αν και είναι ψήγμα των απαιτούμενων αλλαγών, αν και από μόνα τους δεν αρκούν για να αποκαταστήσουν την ευτυχία των Ελλήνων, χωρίς αυτά τίποτα δεν μπορεί να γίνει. Είτε το Νίκι Λάουντα να βάλεις οδηγό σε ένα αυτοκίνητο που το τιμόνι δε στρίβει τις ρόδες, είτε έναν ανοϊκό, το αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο. Το χτίσιμο πρέπει να γίνεται πάνω σε γερά θεμέλια, αλλιώς το γεφύρι παραμένει «της Άρτας». Και αντί να εκμεταλλευτούμε, έστω τα παιδιά μας, τα χαρακτηριστικά που μπορούν να ξανακάνουν την Ελλάδα παράδεισο, την αφήνουμε να γίνεται ολοένα και πιό έρημος. Ενώ αυτό μπορεί να αλλάξει. Εύκολα και γρήγορα. Πριν το 2050.

 

Ο κ. Χάρης Οικονομόπουλος

Ακολούθησε υποβολή ερωτήσεων από το ακροατήριο. Οι ομιλητές απάντησαν διεξοδικά στις ερωτήσεις και επανέλαβαν τις 

βασικές αρχές που υποστήριξαν στις ομιλίες τους.

share

admin

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *